söndag 24 februari 2008

Upponer


Ja, så känns livet just nu...

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där...men oj ...nåt som hänt???? Berätta !!!

tack för din lååååånga men trevliga kommentar...eller ja, kanske inte så trevlig för er!!!Vilken soppa!!!!Inte sant!!

Ne, när det väl gäller så är inte researranggörerna så bra på att hjälpa till...samma här..åkte med ving....iår blir det fritisresor!

Ha en skön kväll...men vill ju inte du ska gha det jobigt el nåt...eller är det bara allmänt. Vissa dagar kan man ju känna så...att allt är upp o ner...som en bergodalbana ju!!!

kram millan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men du behöver inte känna att du belastar mig, lyssnar så gjärna...om du vill kan du ju skriva på mailen...lite lättare att "prata" då!!

Känner så igen mig i vad du skriver...nämnligen precis samma här..fast lite till!!!

hoppas ändå det blir bra på jobbet för dig..o om du inte orkr tycker jag inte du ska gå---blir värre då..jag vet!! Bättre att vara ordentligt utvilad må bra..nnars blir du inte frisk ju!!

Men maila gjärna!!
millan.orrben@hotmail.com

Kram Ta hand om dig!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej..fy så jobbigt!!,finns ju ingen möjlighet att åka o jobba då...trist!

med svårt att somna, somna inte förrän vid 4....pust!!Känner mig som ett lik emellanåt....
Det dumma är att jag fått in det som mönster nu..likadant varje dag... har blivit sen julas...så var det inte förr!!

men försök att vila lite...ta nya tag!! ha det så bra du kan, kram!!