torsdag 21 februari 2008

God Jul

Efter en sömnlös natt är jag nu på benen, ska alldeles strax ta mig en kopp te och försöka vakna till liv.
Och nej,
det har inte slagit slint totalt,
jag vet att det inte är jul igen!!!
Jag vill bara visa min söta krans som jag fyndade förra helgen när vi var och shoppade presenter till svärmor.
Ber om ursäkt för att bildkvaliteten inte är de bästa
(mobilkamera+mörk hall=dålig kombination)
För visst kan det väl vara lite extra roligt att köpa saker extremt billigt, så där billigt så det känns som man har fått sakerna man inhandlat.
Förutom kransen köpte jag en stor förpackning blå glasstenar för en femma.
(fint att ha i ljuslyktor och vaser)
och
8 pepparkaksformar för femtio öre...
Ja du läste rätt. Femtio öre för allihopa!!!
Visst grämer det mig lite att jag inte "får" använda sakerna än,
men å andra sidan så blir det ju extra roligt nästa vinter att få plocka fram helt nya saker!
Nu väntar temuggen!
Ha en skön dag!
Kram Annica



1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så bra att du är ute i god tid! Hi,hi... Men ska man fynda får man passa på när tillfälle ges!
Kram
Marie