fredag 29 februari 2008

God kväll!

Idag har jag varit i Linköping med den oäkta maken.

Det blev en heldag som bjöd på fika, lunch och shopping.

Diskmaskinen "dog" i förrgår och en sådan överlever jag inte utan... så det blev paniksamtal till brorsan som fixade fram en maskin till rabatterat pris. (Hade förstås varit roligare att göra något kul för pengarna!!!)

Tnx little brother!

Hade dessutom lovat dottern att köpa en födelsedagspresent till hennes kompis...Kändes som jag sprang stan runt utan att hitta något till henne. Kom däremot ut från Indiska med nya turkosa ljus till ljuskronan :)

Hann även med lite fönstershopping! Hittade en fantastikt söt liten soffa i snirkligt vitt med hjärtan... Me love!!

Nu ska jag försöka styra upp partajet vi har här.

Dottern och hennes kompis har tjejkväll med övernattning så 8 hysteriskt fnissiga tjejer lever just nu rövare här hemma...

Ha en skön helg!
Kram Annica




6 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Den soffan är super söt.vad du har kul med alla barna.sov sött
kram irene

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Den soffan är super söt.vad du har kul med alla barna.sov sött
kram irene

thessan sa...

Men OJ vad söt det va! Me want:o( Förstår att det kliade lite i plånboken.
Trist det där med diskmaskinen... jag vet hur det känns och jag saknar min fortfarande trots att den inte diskade retn alla gånger.
Ta hand om dig så skickar jag massor av stöttande kramar inför tjejligans intågan;o)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Helojs, måste ju hälsa på lite här med!!!Ja visst är soffan söt..!!
Så kul med tjej kväll !! Alltid kul när kidsen har nåt!!
ååå så tråkigt med diskmaskinen...ne så onödiga pengar ju!!! Bara väntar på att vårat med ska lägga av!!!

Hur går det med dig då...bättre?

ha en bra kväll, kramissar

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Helojs, måste ju hälsa på lite här med!!!Ja visst är soffan söt..!!
Så kul med tjej kväll !! Alltid kul när kidsen har nåt!!
ååå så tråkigt med diskmaskinen...ne så onödiga pengar ju!!! Bara väntar på att vårat med ska lägga av!!!

Hur går det med dig då...bättre?

ha en bra kväll, kramissar

Helena Sjögren sa...

söta små påsk tuppar på bänken.
Guu va tråkigt med diskmaskinen , det är så tråkigt att behöva lägga pengar på sånt som man kunde gjort ngt. roligare för .
Här har sonen övernattnings kompis också. De spelar playstation för fulla muggar , dottern har redan krypit ner . Hon ska upptidigt i morgon bitti till sin träning, blir väll jag som åker på att köra kan jag tro. Natti natti