måndag 4 februari 2008

Jag är såååå trendig...


Idag har jag fått möjlighet att vara hemma från jobbet helt ensam. Jag ska försöka ta vara på dagen och bara göra saker för mig själv tills barn och man trillar innanför dörren i kväll.

Frukost intogs nyss framför tv:n där jag satt och zappade och råkade fastna framför ett inredningsinslag på fyran. I inslaget visades det upp villka saker som var trendiga i år. Lila sades vara den stora färgen och årets möbel är tydligen gungstolen...

Så ni förstår hur trendig jag är som älskar min gungstol och har favvofärgen lila.

En av inredningstrenderna undanber jag mig dock, att hänga uppstoppade djur på väggarna är inte riktigt min grej.


Kram Annica

1 kommentar:

Stina sa...

Nä fy, för uppstoppade djur. Det vill jag inte heller ha. Maja har två små ankungar på sitt rum, som hon fick ärva. Men de är söta och sitter inte på väggen.:-D Kramis

Hoppas att energin kommer till dig snart.Puss