lördag 9 februari 2008

Lördag kväll...

Och melodifestivalen är över för denna vecka. Resultatet blev inte direkt oväntat om jag säger så... I min andra blogg som jag delar med Petra har jag skrivit ett långt inlägg om mina tankar om kvällens musikaliska händelse så jag ska inte tråka ut er med det...

Dagen har jag till störst del tillbringat hemma med familjen men en liten sväng till innebandyhallen för att kolla in sonens innebandytalang har jag oxå hunnit med. Han är lysande på plan sonen, har riktigt bra spelsinne. (Och detta säger jag självklart med en moders objektiva syn "hrmm" på sin son *fniss*) Laget är nytt för säsongen och de har gjort enorma framsteg sedan starten, men det känns ju tufft när motståndarlaget som har hållit på i flera år till slut vinner med tvåsiffrigt...

Efter att ha sett alla fina bilder på tulpaner slog jag äntligen till och köpte mig en bukett. Tyvärr fanns det bara blandbuketter på mataffären men det får väl duga... (Jag är annars en sådan som gillar en mer enhetlig tulpanbukett...men smaken är ju bekant som baken)

Nu väntar de på att släppas loss ur plastfodralet de kom i och sedan ska jag njuta av dess färgglada skönhet. Kanske lyckas jag få upp en bild oxå... Den som läser detta lär ju märka det!

Kram Annica

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ne..var ingen höjdar omgång i går i melodifestivale. Yngsta dottern gillade medAmy!Ne det är ju inte så att jag baaaara gillar schlager..gillar MUSIK...massor av olika...mest populär musik...som spelas på radio o mtv. Gamla favvosarna är U2. Men jag gillar ju allt runt omkring melodif. Kläder showen, jippot...

var med o kolla på innebandy igår...dotter spelade 2 matcher. Men till skillnad mot förra helgen så gick det inget vidare...kan bero på att de spelade mot tjejer som var ett år åldre kanske.

ha en skön söndag...o njut av dina tulpaner!!