onsdag 13 februari 2008

God Kväll eller kanske God Natt




Satt just och kollade in några bloggar och drömde mig bort...

Du som "känner mig" vet att jag är mamma till fyra barn. Den stora killen vi kan kalla honom TV-spelsmonstret (hihi) har nyligen fått sitt rum ommålat i älsklingsfärgen blått. Dottern "Pysselfia" har fått ett helt nytt möblemang sedan vi flyttat hit till huset och är ganska nöjd med sitt rum (men tjatar lite om att vi ska måla om)

Det jag drömmer om just nu involverar inte de stora barnen utan mina små gryn dvs killarna på 3 och 5... Och självklart handlar det om inredning. Båda killarna ääääälskar bilar och det skulle vara så kul att få måla eller tapetsera om det rum som de just nu delar som lekrum (egentligen är det femåringens rum). Jag vet att det finns roliga möbler på temat bilar så jag surfade runt lite och hittade vad jag tror är båda killarnas drömsäng... Men prislappen som ligger på ungefär 5 tusen kronor är lite i mastigaste laget för mig. Lägg sedan på den råcoola garderoben så är fem tusenlappar till puts väck...

Nä, jag får nog vinna på lotto om jag ska ha råd med det, men visst är de väl riktigt häftiga?

Någon som har några mer plånboksvänliga tips för det ultimata bilrummet? Hör gärna av er!

Godnattkram
Annica




Inga kommentarer: