måndag 25 februari 2008

Hej där!

Idag lyser solen så vackert igen! Får en verkligen att längta efter sommaren...
Inte blev längtan mindre när jag var inne på Mamma Millans blogg heller. Hon hade lagt upp så somriga bilder på ljuvliga lillsessan...

Jag hittade denna sommarbild när jag rotade igenom mitt eget bildarkiv.
Bilden togs sommaren 2007 när vi var på semester i Skåne och Falkenberg. Tydligen lyste solen på oss några dagar även om de flesta minnena innehåller regn, regn och åter regn...

På bilden ses Storasyster åka bil med Lillebror. Mycket ska man behöva stå ut med när man är storasyster...*ler* Som att åka bilar avsedda för småkillar t.ex... Men... vad gör man inte för sin älskade lillebrorsa :)

Nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett. Har en huvudvärk som verkar utvecklas till migrän så det gäller att vara snabb...

Kram Annica

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack..så gulligt av dig!!! Vad go du är...blir så glad så!!!
Vilken härlig sommar bild du har då!! ser skojsigt ut...ja, visst längtar man till semster nu!!!!!

Kram MM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så skönt det ser ut med sommar! Man längtar så mycket nu och allra helst när det är som idag grått,grått,grått och regn...blä!
Det ser iaf härligt ut med dina barn i solen...
Kram
Marie