onsdag 6 februari 2008

Godmorgon...

Jag har precis klivit ur sängen trots att klockan är över tolv. (Det är lite ångestframkallande att kliva upp så sent när man egentligen vill njuta av dagsljuset de få timmar det finns.) Jag sov så fruktansvärt dåligt i natt. Hade precis som vanligt svårt att somna så jag somnade först in på småtimmarna.

När jag väl var fångad i sömnens famn började jag drömma mardrömmar. Jag vaknade titt som tätt bara för att upptäcka att det var en elak dröm och försökte sedan somna om igen, vilket tog sin lilla tid. Väl inne i sömnen igen började jag drömma nästa mardröm. Det känns som jag har uppslag för en hel serie med skräckromaner efter denna natt...

Vid halv tio ringde en kompis från jobbet för att kolla läget. Sedan somnade jag om igen...

Så först nu sitter jag här med morgonteét i handen och funderar på om jag ska äta frukost eller lunch... Jag känner mig lite rådvill...hehe

Hoppas din natt varit bättre!

Själv hoppas jag på en underbar dag!

Kram Annica

2 kommentarer:

Stina sa...

Usch för mardrömmar.
Jag är inne i en period av mardrömmar. Varje natt.
Idag har jag varit deppig p.g.a av drömmen, som var i natt.
Puss och Kram Stina

Helena Sjögren sa...

Livet e inte skoj då man sovit dåligt...
tur för dig att du fick somna om sen.. / Helena