söndag 3 februari 2008

Snö igen...men det smälter lika fort som det kom



NÄ nu får vädergudarna ta och bestämma sig tycker jag. Jag är trött på det ambivalenta vädret. Ena dagen snö, nästa regn och tredje uppehåll och sol... Kanske är det pga vädret som min förkylning vägrar ge med sig. Är inne på femte-sjätte veckan eller nåt och jag blir ju aldrig bättre...

Jag har precis sovit en timme medan Joakim och Johannes lekt snällt med varandra. Resten av familjen är iväg på innebandy.

Jag sitter nu vid datorn med en kopp te och läser bloggar. Vilka fina grejer folk hittar i allehanda butiker. Det är jättekul att de lägger upp så många fina bilder. Själv hittade jag ju en ny kärlek igår och la upp bild på den (se gårdagens blogg) När jag ändå passade på att låna dotterns tog jag bilder i vårt röriga skafferi och några i sovrummet. Ja, så ni får se hur golven i skafferi och sovrum ser ut nu när iaf de är lagda.

Kram Annica

Inga kommentarer: