onsdag 13 februari 2008

God Morgon

Idag känns livet riktigt skönt trots två snoriga och nästan oregerliga barn.

Solen strålar från en klarblå himmel och det gör ju att man genast känner sig lite gladare.

Igår pratade jag med Anna som är en "gammal" klasskamrat från högstadiet. Det var kul! Vi har haft mejlkorrenspondens under en period. Nu på slutet har den tätnat.

Vi håller nämligen på och planerar en återträff för våra klasskamrater och har skött allt via mejl då vi bor en bit ifrån varandra. Anna bor delvis i Grekland numera och jag har ju flyttat till Östergötland... (haha det lät väl exotiskt att bo i Östergötland jämfört med Grekland) Igår kväll bytte vi mobilnummer ifall vi behövde nå varandra akut. Anna slog mig en signal på en gång så nu har vi "fått röster" på varandra igen.

Det var ju ändå 20 år sedan vi gick ut nian...

Det ska bli jättekul att återse alla som kommer. Vi blir långt ifrån alla i klassen som kommer. Några har varit svåra att lokalisera medan andra jobbar utomlands. Jag fick precis ett mejl från Saba som berättade att hon tyvärr inte kan vara med eftersom hon då befinner sig i Turkmenistan.

Nu har jag lovat sönerna att få sitta vid datorn en stund så det är bäst jag avslutar...

Kram Annica

Inga kommentarer: