måndag 25 augusti 2008

Trött och febrig

Idag åkte jag hem från jobbet efter halva dagen.
Mitt halsonda har nu fått sällskap av feber och jag svettas och kallsvettas i omgångar.
Skitkul start på terminen men det var ju väntat...brukar bli så när man byter arbetsplats...!
Just nu är det paus och jag passar på att skriva ett kort inlägg.
Paus från vadå undrar ni kanske...?
Jo se idag är en av två riktiga högtidsdagar i denna familj.
Stockholmsderby mellan min oäkta makes AIK
och mitt eget älskade Bajen!

Lite surt känns det just nu då "vi" gått på halvleksvila med 1-0 i baken.

Men vi kommer igen:)

Och om inte så har jag hotat den oäkta maken med att han inte släpps in i vårt sovrum *muhahaha*

Kram på er!
Annica

4 kommentarer:

annette sa...

Heja BAJEN!!

Krya på Dej!


KraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM


//annette

Ullis/Leva på landet sa...

Inte kul att bli sjuk så här i början av året. Det är ju ganska typiskt när man börjar umgås med barnen igen. Se nu till att bli pigg igen innan du börjar jobba. Hejar ju inte på något av de två lagen. men det är ju ett lätt val vilket som är bästa av de två, Bajen så klart.

Krya på dig!
Kram Ullis

annette sa...

Tråkigt slut på matchen, verkar inte bli mer, måste väl avgöra att maken släpps in i sovrummet trots vinsten för AIK!!


KraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM

//annette

Synnøve. sa...

Men inte vara sjuk Annica....
Det går ju inte!
Hoppas du skrämmer bort bacillerna fort nu ialla fall.
Inget av mina favoritlag det där. Håller på Snoka och AAFK ja.....
Alltså IFK Norrköping och Ålesund hehe....
Hur gick det föresten, kom den oäkte in i sovrummet till natten?

Kram och go bedring nu vännen.
Synne.