söndag 17 augusti 2008

Söndag. Igen....

Gårdagen bjöd på vacker måne.
Försökte fånga den med kameran, men av det vackra skenet och de rosa och lila molnen syns inte ett spår...
I hate this camera!
Jaha, vad vill hon säga med denna bild kanske ni undrar...?
Hmmm att hon inte städat...?
Att det är tre miljarder sladdar...?
Att barnen ber innan de går till sängs?
Näpp samtliga förslag är lite FEL!
Jag vill bara visa på att barnen blir precis som vi vuxna.
Vilka datanördar;)
Utlovade bilder på mina egenhändigt pysslade ljuslyktor.
Nu ska jag svära en liten harang igen.
"#¤&^^&^*%&
Denna kamera...!!!
Jaja, har jag lovat så har jag...
Jag har försökt ställa in ljus och annat ett otal gånger och samtidigt försökt fota ur olika vinklar för att fånga ljuslyktans fäger...
Men nejdå...


Inte går det se att det sitter jättevackra pärlor i vitt och turkost både under glasetoch på ovansidan av ståltråden inte!!!
Inte för att det är jordens snyggaste lykta men kameran gör den inte rättvisa!
Jag vill ha MIN kamera tillbaka!!!!

Nu tar det kanske ett tag till vi ses igen...
Imorgon börjar eleverna och jag är nog trött som en gnu.
Vi ses när vi ses!

Kram Annica

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Men Annica då....
Bilderna är bra. Men vart har du kameran då? På spabehandlng eller?
Min gamla är kvar på verkstan, men jag krävde en ny och fick det...
Så gör detsamma du....
Datanerdar kommer ialla åldrar...
Hemskt men sant.
Ikväll ska jag tända massor av ljus här hemma. Hösten ÄR här vare sig man vill det inte. Regn och rusk.
Slit nu inte ut dig totalt på jobbet.
Kram vännen.
Synne.

annette sa...

Var det inte så att Du skrev någonstans att det fanns lite rött i ditt hår? Tycker mej märka det här;)
Så söta killarna ser ut vid datorerna, räcker knappt upp men upp skall dom till vaje pris;)

Din kamera ja, det var väl den som åkte i golvet! Inte kul alls, men ljuslyktorna ser jättefina ut, och Du talar ju om vilken färg det är på kulorna, så jag kan föreställa mej hur dom ser ut!!

Hoppas Dagen gått bra med Dina nya elever!

Kramen //annette

annette sa...

Skolbarnen liksom vi borde få en mjukstart efter våra ledigheter, har förstått att det nästan är som skillnad mellan dag och natt vad gäller att gå från mellanstadie och högstadie!

Kramen //annette

annette sa...

Ja, Ni tänker med hjätat Ni!