måndag 18 augusti 2008

Hej i kvällen go vänner!

Det är så många bloggar jag tycker om och som inspirerar mig.
Detta vill jag självklart tala om för mina inspiratörer...
På min andra blogg strödde jag därför utmärkelser omkring mig till några av mina favoritbloggare.
Jag vill nu passa på att ge en utmärkelse var till två av mina absoluta favvosar som är läsare av denna blogg.
(Ullis du har ju redan fått en på den andra bloggen;)

För vänskap över nätet...
För inspiration...
För glädje...

Annette

&
Synne

Nu är det er tur att ge den vidare till några ni känner att ni vill uppmärksamma.

Reglerna är:
1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra eller vilket antal däremellan du vill - det är upp till dig! Se till att du länkar till deras bloggar i ditt inlägg.

2. Länka sedan tillbaka till http://www.tammyvitale.com/ så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den. Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje!

Stora kramen från mig till er
Annica

4 kommentarer:

annette sa...

Oh! vilken kväll! Det är den andra utmärkelsen jag hittar till "lilla" mej ikväll, och att få den från Dej Annica känns lite extra på något sätt, Du och Dina bloggar har kommit att betyda väldigt mycket för mej, tror inte Du kan ana hur mycket, måste ju in och hälsa på Dej minst varje dag;) även på arbetstid emellanåt;)

Bamsekramen //annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kul att du känner så...

Cause youre worth it hade de sagt i reklamen med hårfärg;) och jag kan inte annat än att säga detsamma! Du är värd den med den inspiration du ger mig...med glimten i ögat och allt1

Stor kram Annica

Ullis/Leva på landet sa...

Jag blev ju så glad när jag fick den igår. Kul kommentar tycker jag, tänk att jag inte kan låta bli att läsa här också. Vet inte vad som drar mig hit, någon konstig magnet kanske.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Synnøve. sa...

Godmorgon bästaste Annica.
Jag blir så glad när jag ser varför jag fick den av just dig.
Sånt värmer en regnvåt själ i dessa dagar.
Vänskap över nätet har i mitt fall visat sig fungera helt utmärkt. Det är nog Annette den första att skriva under på. Har det inte varit för nätet hade hon och jag aldrig möts.
Så vår nätvänskap sätter jag högt upp på listan ska du veta.
Sänder en morgonram till dig nu när jag vet att du snart ska sätta dig på pendlarbussen.
Kram från mig här i nabolandet.
Synne.