onsdag 13 augusti 2008

Onsdag

Dagen bjöd på besök i Norrköping.
Solen sken...härligt.
Efter att ha hämtat ut min nya legitimation på polishuset strosade vi omkring lite i stan.
Tog lite foton med mobilkameran (för självklart hade jag glömt den andra hemma...)
Det blev lite foton på hur vackert vi har det här i stan.
*
Jag låter bilderna tala för sig själva...




Här måste jag förstås slänga in en kommentar...
Så här snyggt var det hos tandläkaren:)













Resten av dagen bjöd på shopping, frisör och tandläkarbesök.
Och som på beställning dök mina brorsor helt oväntat upp när vi satt och fikade så det blev både fika och lunch tillsammans med dem.
Till lunchen anslöt oxå brorsans tjej J.
Trevligt!!
Lift hem fick vi av oäkta maken...
Imorgon är det jobb igen och nu ska jag krypa till kojs!
Nattinatti
Kram Annica







6 kommentarer:

annette sa...

Vilken skön dag Du verkar ha haft, var ju imponerande att få in allt detta på en dag, och också hinna med både fika och lunch med Dina bröder vad shoppade Du? ;)

Så kul att se bilder tagna av Dej, och så har Du fått se kaktusplanteringen i år!

Mätt i magen skall jag nu nanna kudden skapligt ikväll.

Sov Gott och ha en bra dag imorgon.

Kram //annette

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga bilder. Du har haft fullt upp idag ser jag. Mycket du hunnit med.

Kram Ullis

Synnøve. sa...

Så mysiga bilder du tagit från den vackra stan Norrköping.
Härligt att strosa med dig runt där.
Hoppas nu att allt gick bra hos tandläkarn då, vem som än var där.
Kram Synne.Brand2219Val

annette sa...

Annica!

Ja, jag kan inte komma på något "fulare" namn på den tingesten, kan göra det mesta hemma utan att "knorra" men dammsuga är nog bland det tråkigaste jag vet;)

Ja, Annica jag fattar precis! Visst är det helt underbart vad man upptäcker "om ögonen" är öppna för nya intryck!

Hoppas Du haft en bra dag på jobbet! Snart kommer eleverna;)

Kram //annette

annette sa...

Hallå!

Allt väl? Vill egentligen bara önska Dej en skön fredagskväll, hoppas Du har möjlighet att njuta av det sköna vädret!

Kramen //annette

annette sa...

God Morgon!
Ja, med tanke på att Du sovit 12 timmar, så fick Du ju inte njuta av en av De sällsynta sköna kvällarna under sommaren, instämmer att då är man TRÖTT!
Men hoppas Du får möjlighet att njuta lite idag, ännu så länge skapligt väder!
Visst är det konstigt att vi inte sett "missen", den sitter om Du går backen upp på höger sida, ovanför toletterna.

Ha nu en bra lördag!

Kramen //annette