måndag 25 augusti 2008

Åh vad jag är ARG, LEDSEN OCH BESVIKEN!!!

Istället för att göra derbyt till den fotbollsfest det ska vara har några jävla idioter än en gång förstört för fotbollen.

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan vara så korkad att man kastar in saker på planen! Nu kastades det in "fyrverkerier" som nästan träffade AIK:S stackars målvakt...
Och detta pga en straff (som visserligen inte såg ut vara en straff i mina ögon men inte fan spöar jag maken för det) som gav AIK ledningen med 2-1.
Detta är en idrott - inte något som någon ska behöva dö utav!!!
Matchen är nu bruten för att återtas om tio minuter.

Jag skäms inte för att vara hammarbyare men jag är arg för att dessa huliganer klär sig i MITT fotbollslags färger och har mage att kalla sig hammarbysupportrar!!! Och att de får mig att framstå som skit DET blir jag riktigt besviken på!

Nu blev det visst 2-2... Men jag kan ärligt talat inte känna någon glädje...

Kram från en arg, ledsen och besviken
Annica

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med dig. Förstår inte att man inte kan växa upp och bete sig som vettigt folk.

Kram

annette sa...

Instämmer helt med Dej!

Föstår inte att det har blivit så här, men det är ju inte bara i Hammarby som det är så här!!

Krya på Dej!

KraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM

//annette

Synnøve. sa...

Förstår dig helt och fullt.
Det är skrämmande när man inte ska kunna gå på en fotbollsmatch utan att riskera att dö på kuppen. Det är så överallt verkar det som. Har ännu inte blivit så illa här i nabolandet ÄN!

Hur kan man få bukt med sånt?
Kram på dig vännen.
Synne.

annette sa...

Har Du hämtat Dej efter gårdagens fotbollsmatch, och hur är det feber och hals?

KraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM


//annette

annette sa...

Mötet med en säl måste ha varit häftigt, är ju sådant jag drömmer att få uppleva, och det kanske jag får göra någon gång....

Så tråkigt att Du hamnat i sjuksängen riktigt rejält verkar det som, Du såg ju fram emot den här veckan när skolan skulle komma igång "ordenligt", får hoppas det finns bra vikarier så Du inte måste se till att stressa Dej fram igenom läroplanen när Du kommer tillbaks.

Vi får tro att det vänder snart, så Du orkar upp på benen till helgen och kanske kan få lite frisk luft ute att stärka Dej med!

Kramelikram!

annette