lördag 30 augusti 2008

God kväll!

Satt precis och skulle göra ett inlägg och så fick jag för mig att jag skulle rota reda på en gammal bild för att kunna jämföra hur det såg ut i hallen när vi flyttade in och hur det ser ut nu.
Det blev värsta nostalgitrippen och jag har nu suttit och tittat på bilder i en timme.
Både bilder på huset som jag tänkt mig men oxå på barnen alltsedan de föddes och fram till nu.
Det blir därför ett extremt kort inlägg bara för att visa er som inte vet hur hallen förändrats där jag målade om för några dagar sedan.
Nu: ljus tapet, ljust grå panel och vitmålad "snutt"

Då: Grön tapet på både vägg och snutt och dessutom grön panel.


Japp, thats it!
Återkommer i morgon med ett nytt inlägg om vad jag pysslat med idag.
Du som inte orkar vänta kan gå in på min andra blogg och kolla redan nu!
Kram Annica

5 kommentarer:

annette sa...

God Morgon!
Ja, jag har ju redan varit där och sett alla fina bilder och alla fina loppisfynd Du gjorde igår;)
Undrar om det blir en tur idag med på loppisen?
Blir ju så mycket ljusare med Din tapet och det vita i hallen, snyggt!

GodMorgonKramen!

//annette

♥ Pia... sa...

Hej..snygg hall..gillar före och efterbilder..DÅ ser man verköigen vad som hänt...snutten blev bra..vilket väggord blir det månntro:)..välkommen eller hem ljuva hem..fast på franska kanske...hihi..ha en bra loppisdag..jag får skippa den stoora loppis som är två mil från mej idag..vi håller på som bäst att förbereda för höstmarknaden nästa helg i brunskog..... ha de..PIA

annette sa...

När Du säger detta om grönt och blått så ser jag det, men hua mej vilka färgkombinationer de förra ägarna valt, undrar vilken färgpalett de gick efter??
Man kan undra om dom köpt något överskottslager till billigt pris;)

Kramelikram //annette

Ullis/Leva på landet sa...

Blev ju så fint. Det är kul när man ser bilder och ser skillnaden. Jag har ju redan tittat in på din andra så jag vet ju vad du gjort, *s*.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Synnøve. sa...

Häftiga för och efter bilder.
Måste nog ta mig i kragen, har nog inte varit inne på din andra blogg på väldigt lååååååång tid.
Får lägga den på listan med.
Gillar den blå tapen då, men INTE i kombo med den gröna. Som ni har nu är bättre.
Ha nu en bra söndag.
Kram på dig vännen.
Synne.