onsdag 23 april 2008

Rutig torsdag

Ordet rutigt får mig självklart att tänka på rutiga kiltar och Brigitte Bardot. Och så Rut och hästens sängar förstås...
Hemma hos mig kan man mest hitta rutor i alla rum. Jag har spröjsade fönster...






Rutigt kakel.






Rutig plast




Hårda men lena rutor




Mjuka men lite sträva rutor



Tyget här ovan är jag jätteförtjust i. Använder det som överkast här i datarummet. Det har mina farföräldrar haft i sitt hem medan min farbror fortfarande bodde hemma så det har några år på nacken...
Ha nu en riktigt skön torsdag i rutans tecken ;)
Kram Annica






2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Härliga rutor!
Gillar de hårdmjuka!

Kram Maud

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så mycket fina rutor du har ju!!!
Fint kakel!!

Hur går det för er...ahr lillen med blivit sjuk nu?

STOR krya på er kram!!!!!

Kram Millan
~~~<~~<<@