måndag 14 april 2008

Derby Bajen-AIK

Fotbollsintresserad som jag är kretsar en del av min kväll kring säsongens första derby.

Mitt favvolag leder just nu med 1-0 över hatobjektet AIK (Makens favvolag hihi)

Är dock riktigt sur! En del sk fans jävlas från läktarna. Har kastat in saker på spelarna och på planen. Matchen blåstes av. Tog säkert 10 minuter innan den återupptogs...

Så himla onödigt! Stryk skulle de ha!

Dåligt för idrotten fotboll när de uppför sig så illa... Dåligt för mig som inte orkar se matchen klart eftersom jag måste lägga mig för att orka upp i morgon...

Orkar inte ens tänka på rubrikerna i morgontidningarna...

Nu ska jag sova!
Håll en tumme för att resultatet står sig eller förbättras ;)

Kram Annica

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hoppas ditt lag vann hehe....
Det där med fotbollshuliganer är faktiskt inte alls så skoj.
Man törs väl knappt gå match längre....
Det är tryggast att se på tv.
Hoppas att du får en bra tisdag. Här snöar det just nu....
Klems Synne :D

Helena Sjögren sa...

1-1. Aj aj. De borde avbrutit matchen , himla huliganer. Bara ute efter att bråka. Hoppas att din Aik- are är lugnare än dessa ...