torsdag 3 april 2008

Torsdag

Med stormsteg närmar sig helgen...
Åh så jag längtar!
I förrgår trillade senaste numret att Allt i hemmet ner i vår röda postlåda.
Jag har sparat den för att kunna njuuuta av den i helgen!
Idag låg det senaste numret av Drömhem och Trädgård i den röda lådan, tillsammans med tidningen Natur som jag som medlem i Naturskyddsföreningen får .
(Den sista är för övrigt en riktigt bra tidning med fantaaaastiskt vackra bilder i)
Jag väljer att spara även dessa tidningar till helgen.
Just nu är jag så trött så jag orkar faktiskt inte läsa-inte ens en inredningstidning...
~*~

Ja, jag lär ju inte känna att det inte finns något att göra i helgen iaf.
T &dottern ska ju på cup och jag och grabbarna stannar hemma. Jag lär med andra ord ha fullt upp med kidsen. Men när de somnat ni, ska jag njuta av mina tidningar! Kanske passar jag på att njuta av tidningarna i ett varmt och skönt bubblande bad! (åh...längtar redan nu)

Ska försöka få mig lite tid vid datorn oxå. Har blivit utmanad i "Bäst och Pest". Ja, inte jag på den här bloggen utan jag på min andra inredningsblogg...hehe. Ibland känner jag mig lite smått scizo när jag håller på med alla mina 3 bloggar...

Håll gärna en tumme för att helgen fortlöper utan skador. Jag har fortfarande förra årets cuphelg i minne... Då lyckades vår mellanson att bryta armen på dagis precis vid hämtning. T befann sig som sagt på Örebrocupen och jag skulle ut och äta middag med några trevliga arbetskamrater. Min lillebror F skulle passa kidsen. Precis när jag anländer till stan ringer min mobil och då har J ramlat ner från ett staket. Han blev ju så glad när morbror skulle hämta så det blev lite tokigt... Kvällen tillbringades på akuten istället för på lokal... Den här gången försöker jag ta det säkra före det osäkra så jag håller mig som sagt hemma...*ler*

Hoppas du har en skön torsdagkväll!
Själv ska jag göra klart maten, sedan får vi se vad kvällen bjuder på.
Tidig sänggång kanske, jag är ju så trött!

Kram Annica

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej!
Ja, visst är det mysigt att ha lite inredningstidningar att mysa till det med..Älskar att sitta i dagbädden med en bunt tidningar och en kopp Rooibos-te och bara njuta... :)
Kram
Mia

Synnøve. sa...

Hej Annica.
Kul du kikade in hos mig.
Jag är infödd "Pekingbo" men flyttade 96 till nabolandet.
Hoppas du kommer in igen....
Jag kikar in till dig snart igen.
Kanske bäst att fråga först, men är det ok att länka dig?
Du får gärna länka mig.
Kram från nabolandet.
Synne :D