fredag 4 april 2008

Äntligen fredag

Hej kära vänner!Äntligen är fredagen här!
Idag har vädret varit lika underbart som igår.
Enda smolket i min välfyllda glädjebägare är att min lillplutt inte mår bra. Han klagade över huvudvärk och ville lägga sig redan vid halv sju...
Förhoppningsvis var det bara något tillfälligt och imorgon bitti vaknar han pigg som en mört och glad som en lärka...!
~*~
Jag ljög visst lite här ovan förresten.
För tidigare idag var jag så vansinnigt arg...
så jag tog mig från jobbet så fort jag bara kunde!
För att göra mig själv glad igen tog jag en sväng in på en liten butik för att titta på lite nyinkomna ljuslyktor.
Där hittade jag dessa sötnosar och blev genast lite gladare!
De skulle gärna fått följa med mig hem alla tre!
Men de var lite väl dyra för min lärarlön så jag får istället njuta av dem på bild!
~*~
Dagen fortsatte sedan trevligt med fikabesök av lillebrorsan F.
Alltid roligt med lite sällskap!
Och bror min är särdeles trevligt sällskap då han faktiskt är intresserad av både fotboll och inredning...till skillnad från min oäkta make kanske ska tilläggas ;) Han gillar bara sport...haha
Vilket för mig över till samtalet jag fick nyss...
Han är iväg och coachar dotterns lag på cupen jag tidigare nämnt.
Och dotra mi ringde precis och berättade att de vunnit sin första match med
4-0
och
som grädde på moset hade hon gjort ett av målen!
Grattis till vinsten älsklingen min!
Hoppas ni har kul så in i bomben!
~*~
Nu blir det soffläge en stund.
Killarna har lagt sig alla tre så jag ska passa på att njuta av lugnet.
Kanske behövs det inför natten om det är sjuka barn på G...

Sköt om er vänner!

Kram Annica


4 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Åh hoppas de har skoj i vår oootrooligt vackra stad. Kul att det gick bra för dem i första matchen då...
Är det ingen av grabbarna som spelar innebandy ?
Go natt på dig , nu e det dags att krypa till kojs känner jag. I morgon väntar gäster....

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Njuta av lugne...väl så behövlgt!!!!!GRATTIS till vinsten!!

underbara lyktor,,,ja, vill ha en stor..men så dyra so sagt!!!

TREVLIG HELG!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Synnøve. sa...

Jag diggar dessa lyktor....
Skulle vilja ha några stora härliga ute längst med trädgårdsgången.
Idag ska vi ut och gå i skogen gubben och jag. Med kamera och hund. Undrar vad resultatet blir....
Ha en fin lördag.
Kram Synne :D

Sara sa...

Hej
Ramlade in här från mamma Millans blogg. Jag kommer från Linköping och läser till lärare, snart klar. Fin blogg du har!
Sara