lördag 12 april 2008

Lördag kväll

God kväll i stugan som man brukar säga!
Jag hoppas att lördagen har varit till belåtenhet så här långt!
Själv är jag nöjd med dagen. Vi har hunnit med en del...
~*~
Vi har städat och tagit hand om tvätt.
Vi har bakat och bjudit på fika.
Vi har lagat lasagne och njutit av den.
Nu har lugnet lagt sig över huset.
De två minstingarna har somnat.
De två störstingarna ser på film.
Och vi vuxna sitter sida vid sida vid varsin dator.
~*~
Vad morgondagen bjuder på vet jag inte,
men jag hoppas innerligt att den bjuder på bättre väder.
För här har regnat hela dagen...
Bjuder idag på en liten bild som får mig att riktigt längta efter sommaren...
Bilden har jag "lånat" från IOGT...


Ljuuuuuuvligt!

Kram Annica

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Låter som en bra lördag. Här har vi det faktiskt bara lugnt och skönt just nu.
Söndagskvällen närmar sig, så vi ska slappa framför tvn en stund strax.
Ha en fin kväll ni med.
Kram Synne :D

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Mysigt ju..måste ju kika in även här.....

glöm inte tända ett lus ikväll kl 21.00 för Engla

~~* W I T H ♥ L O V E *~~