fredag 11 april 2008

Hej alla änglar i Bloggvärlden!

Idag är jag ledig från jobbet för att gå till läkaren. Måste ju vara ledig hela dagen då jag har så lång pendlingsväg till min arbetsplats. Finns inte en sportslig att jag hinner tillbaka... (Kanske ska tillägga att jag bara jobbar fyra och en halv timme på fredagar men desto fler övriga veckodagar)
Jag har ju varit ruggigt trött en period (mer än ett halvår för att vara mer exakt) då jag inte kunnat sova. Nu har det vänt. Antagligen är det för att jag är så extremt utmattad som jag somnade kl. 20.00 igår. Gick och la mig med minstingen för att han skulle somna men min hjärna insåg att nu Annica, nu är det dags att du ska få mer än ett par timmars sömn... Hoppas att det hela håller i sig så jag kan komma tillbaka i gamla gängor...!
Gick upp med barnen i morse. Maken ville ha lite sällskap av mig när jag för en gångs skull var hemma morgontid. Annars hade jag gärna sovit ett tag till!
Nu ska jag alldeles strax ta på mig skor och ytterkläder och traska iväg till bussen. Det är lite kyligt ute så jag får nog bylsa på mig lite.
Ha en skön dag på er!
Kram Annica

4 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Hoppas det gick bra på läkar besöket. Får vänta på rapport... Kram på dig !

Helena Sjögren sa...

Hej ! Blev lite orolig över dig å så var det "baaaara" en häl sporre ;). har mailat dig ! Å nej lyktan var inte dyr, du vet en fattig förskollärare som dessutom går på sjukpeng hade råd med den. Den kostade 160:- finns i mindre storlek för 130:-.

Gårdsromantik sa...

Passa på att njuta nu under helgen!

Kram Maud

Synnøve. sa...

Hoppas att du får tillbaka energin.
Det är jobbigt att vara så trött....
Ha en kos lördagskväll.
Kram Synne :D