onsdag 2 april 2008

Onsdag...

Jag är trött som en skock gnuer
(mitt favvouttryck... funderar på att ta patent på det;) hihi)
Har jobbat min sena dag.
Lyckades övertala en snäll tågvärd att hålla tåget åt mig. Skulle annars ha missat det med en minut och tvingats vänta en hel timme på nästa...
~*~
Halva arbetsveckan är passerad och jag längtar till helgen...
Detta trots att dottern och min oäkta make ska resa bort vilket betyder en hel del jobb då jag är ensam hemma med grabbarna i familjen...
Vart de ska ta vägen?
Innebandycup i Örebro!
~*~
Det har inte blivit så mycket inredning på denna blogg på senare tid. Av någon mysko anledning har jag istället skrivit om mat och annat som ju upptar min tid en hel del.
Tänkte därför visa mina nya ljuslyktor som jag köpte i Danmark när vi var där på minisemester.
Du som läser min andra inredningsblogg har ju kanske redan sett dem?!
Söta är de hursomhelst!!!

Ljuslyktorna är från Sia

Jag fastnade för dem direkt. Tycker de är ljuvliga i sin enkelhet!




De passar stilmässigt perfekt ihop med min nyinköpta spegelbyrå!




De ger ett härligt sken!



I just love them!!!


Dessa bilder får avsluta dagens inlägg!
Förhoppningsvis har jag möjlighet att lägga upp bilder på hallen vid nästa tillfälle!
Den inre hallen är (kors i taket) nämligen färdigtapetserad. Nu återstår att sätta dit lister, men först ska dessa målas...
Vi ses när vi ses!
Kram Annica





Inga kommentarer: