söndag 30 mars 2008

Söndag...med allt vad det innebär

Kära vänner...
Är lite seg idag!

Har äntligen tagit tag i tvätten vilket resulterat i att tvättmaskinen snurrat konstant hela dagen.

Har även tillbringat lite tid vid datorn och bloggat så nu är jag lite orolig att T ska komma på att jag sitter här igen och ge mig skäll ;) haha

Lurade T att sätta upp några tapetvåder i hallen oxå. Han var verkligen jättesugen på det...inte...


Tänkte bara titta in lite kort och berätta att jag lever...
Vet ju inte när jag orkar titta in nästa gång!

Nu är det alldeles strax dags att krypa till kojs.

Lovet är ju slut idag och i morgon börjar allvaret igen...*pust* ser inte fram emot att kliva upp så där okristligt tidigt... och att vi ställt om klockan gör ju så att det kommer kännas som att kliva upp halv FYRA och inte halv fem som klockan visar...


Natti natti

Annica

1 kommentar:

Emma sa...

Ja ibland är det inte roligt alls med hushållsarbete men det är ju så nödvändigt tyvärr!!!

Verkar vara en skön semester ni hade!! Så skönt att bara få komma hemmifrån i bland!

Ha en bra måndag!