söndag 9 mars 2008

Påskpynt

Ägg, hönor, tuppar och allehanda påskpynt.
Och jag går omkring som en äggsjuk höna och vill ta med mig alla ägg hem för att ruva dem....
Dessa härliga påskpryttlar hittade jag i en liten söt butik som jag försöker undvika att gå in i *fniss*
Tyvärr hjälper det inte att undvika vissa butiker!!! ICA och Coop har ju en uppsjö av söta saker de med...*suck*
Och mat måste ju mina stackars barn få i sina magar så att de orkar med skola och lek (och städning för herreminje så det ser ut här...)


Idag är det söndag vilket betyder att det bara är FEM dagar kvar till det smäller...
Tar tåget till Stockholm på fredag kväll. Ska bo hemma hos en av mina bästa vänner och hon och jag funderar på att ta en tripp på stan. Kanske lite fönstershopping men framförallt en fika så att vi kan sätta oss ner och snacka skit i lugn och ro. Dessa tillfällen ges ju inte så ofta då jag är fyrabarnsmor och hon har tre "små" sötnosar...
~*~
Lördagskvällen ska jag träffa mina gamla vänner från högstadiet.
Långt ifrån hela klassen kommer men det ska bli kul att träffa dem som tänker närvara.
*ler*
~*~
Längtar faktiskt riktigt mycket...
************
Helg betyder aktiviteter i vår familj och denna söndag är inget undantag.
Dottern lirar innebandymatch om en timme, maken är med som den tränare han är.
Som tur var tog han med sig de två äldsta killarna så jag och lillplutten är all alone...
Känns skönt för jag är extremt trött idag!
Hoppas du har en skön söndag!
Kram Annica



Inga kommentarer: