tisdag 11 mars 2008

Good Evening and Good Night


Lååååång dag...

Åkte hemifrån 05.00 i morse och trillade innanför dörren här hemma igen vid 19.00...

Skulle egentligen inte vara hemma förrän vid 20.

Tåget skulle ankomma Norrköping 18.37 och anslutningståget avgå 18.36. En omöjlig ekvation som löstes av att en trevlig tågvärd såg till att hålla tåget så att jag hann komma ombord innan dörrarna stängdes!

Tack för det!


Imorgon är egentligen min sena dag men då tycker jag att jag är värd att åka hem tidigare! Så det tänker jag göra...
Orkar inte ens tänka tanken på att göra ett långt inlägg och visa inredning...
Återkommer en annan dag...
Kram Annica

2 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Natti natti. Jag orkar inte heller gö ngt inlägg idag. Kanske i morn !

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kvällsingen!!!


ne..blir såå ibland..men här händer då grejer ialla fall ju!!!
Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~