onsdag 5 mars 2008

God morgon!



Idag känns som en härlig dag trots att jag känner mig mörbultad efter natten. Det känns som jag blivit överkörd av en ångvält ungefär, bara så ni fattar vad jag pratar om...*ler*
Jag har för andra gången i mitt liv stoppat i mig en sömntablett för att kunna somna. Och visst somnade jag...för att vakna tre timmar senare...*suck*
Idag lyckades jag dock somna om framemot morgonen. Om det är tablettens förtjänst att jag känner mig mörbultad eller om det beror på mitt konstiga sovande låter jag vara osagt men hoppas att det inte blir så igen...
*
Hoppsan...det här inlägget skulle ju handla om att det är en underbar dag på många sätt och vis! Och här sitter jag och gnäller om natten fy på mig!!!
~* ~
Vi börjar om från början...
*
Solen skiner från en klarblå himmel. T köpte hem extra gott bröd (jag äter ju helst inte bröd heller så det känns lite lyxigt :)) till mig så nu sitter jag och njuter av en kopp te och äter smörgås med brie, skinka och paprika... Jag är egentligen ingen frukostmänniska, har svårt att få i mig något på morgonen, utan brukar vänta någon timme innan frukosten slinker ner. Men jag har studiedag idag och chefen gav mig tillåtelse att jobba hemifrån och jag kunde därför ta sovmorgon. Och nu har jag varit i farten några timmar med jobb så nu är det dags för en paus.
*

Jag har passat på att läsa lite bloggar och skriver nu ett litet kort inlägg sedan ska jag återgå till mina böcker och min planering.

Hoppas du njuter av solen du med!

Kram Annica



1 kommentar:

Helena Sjögren sa...

Det va inte illa , vilken lyx macka med Brie ost. Blev minsann lite sugen jag också.Ska börja laga lunch till mig , har precis kommit hem från jobbet så nu börjar det att kurra i magen. Ha det gott kram Helena