onsdag 12 mars 2008

Änglar


Var in i den lokala "pynt"-butiken och hittade där dessa söta saker.
Änglarna blev jag jätteförtjust i och dem skulle jag mycket väl kunna köpa hem...
Älskar ju änglar som jag säkert skrivit vid tidigare tillfälle.
********

Idag har varit en konstig dag. Jag har ju fått sömntabletter utskrivna då jag sedan några månader har fått så stora sömnproblem att jag inte sover alls nattetid. (det är ju lite småjobbigt när man har ett heltidsarbete där man måste vara ganska skärpt och allert) Då tabletterna inte funkar så bra var jag igår tvungen att höja dosen vilket resulterade i att jag fick någon typ av allergisk reaktion. Jag vaknade bara någon timme efter jag tagit tabletterna av att det kröp i hela kroppen. Det kändes jätteobehagligt till en början och efter ett tag började det göra ont...

*******

Tog mig till jobbet iaf, dum och plikttrogen som jag är...men pallade inte att jobba då det fortfarande kröp i hela kroppen. Lyckades genomföra två lektioner (men var tvungen att skaka hela tiden för att uthärda krypningarna) innan jag kastade in handduken och plockade in en vikarie.

*******

Väl hemma fick jag i mig lite lunch och sedan somnade jag och sov i flera timmar.

Nu känns det som jag har en riktig baksmälla...Så jag hoppas på att det blir en bra natt med några timmars sömn så jag kan ta mig till jobbet i morgon.

Kram Annica



Inga kommentarer: