måndag 31 mars 2008

Jisses


Nu går jag verkligen på övertid... Klockan 16 hade jag kunnat däcka i sängen om det inte varit för det faktum att jag är fyrabarnsmamma och att barnen faktiskt behöver både mat i magen och lite omsorg...


Det kändes verkligen som att jag klev upp halv fyra i morse istället för halv fem som klockan visade. Till råga på allt hade jag svårt att somna på kvällen och vaknade alldeles för tidigt...flera timmar innan klockan skulle ringa...


Gnäll gnäll gnäll...


10 dagars ledighet och sedan omställning av klockan till sommartid...hmmm ingen bra kombination!


Nu ska jag iallafall försöka mig på att sova...


Trötta godnattkramar

Annica


PS. Måste ju säga att det finns saker som lyser upp tillvaron iallafall...Ljungskile-Hammarby IF 0-1... Hurra för Bajen!!!

Inga kommentarer: