onsdag 2 juli 2008

Solen är tillbaka...Härligt!


Även om det blåst lite på oss idag så har det varit hyfsat varmt och soligt.
Mina småbrorsor var här på besök vilket gillades av hela familjen:)
Efter en kopp kaffe och lite släpande av utemöbler som den oäkta maken monterat ihop, tog vi en biltur till en av våra badsjöar här ute.
Jag badade inte, var inte på humör alls...har så ont i mina hälar emellanåt (hälsporre...gnäll gnäll;) men alla andra hoppade glatt i. T.o.m lillebror F som är en riktig badkruka- enligt egen utsaga- tog sig i vattnet. Våra barn är baddjur hela bunten så de passade på att bada ordentligt trots att de redan tagit några dopp i vår pool innan. När vi kom hem blev det mer poolbadande innan det serverades grillat till middag.
Imorgon hoppas jag kunna hämta hem min dator. Den har krånglat under en längre period och är nu inne hos "datadoktorn" för check. Därför blir det inga foton från idag till dagens inlägg utan ni får hålla tillgodo med ett vackert foto taget i mitten av februari...
Imorgon hoppas vi på vackert väder:)
Skön torsdag på er!
Kram Annica

2 kommentarer:

annette sa...

God Kväll!

Skön dag vi haft även om det blåst en del, kallt i vattnet när det gäller att bada tycker jag alltid att det är (förutom medelhavet),men ibland som i söndags tyckte jag det var skönt i Svängbågen.
Har varit ute vid Stegeborg idag, var underbart, älskar också att gå omkring vid slottsruinen, kommer kort under veckan, (tog visst ett hundratal)lovar att inte alla kommer!!
Vi håller tummarna för morgondagen.
Kramen! //annette

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Ingen dålig bild du har idag heller. Lika vackert sommar som vinter.
Hälsporrar är inget gnäll! Det gör ont! Har på bägge mina fötter så jag vet....
Ibland är det så illa så det är kryckor som gäller....
Så du får gnälla.
Hoppas du kan fån någon hjälp snart då.
Skönt att bada för gänget kan jag tänka mig.
Ha en fin torsdag ialla fall.
Kramen vännen.
Synne.