måndag 14 juli 2008

Hejhej så här på kvällskvisten:)

Idag har det bjudits på riktigt tråkväder igen...
Regnet har öst ner och så har det åskat.
Bättre semesterväder kan man ju önska sig!
Tur att man kan njuta iallafall.
En ny inredningstidning, en kopp gott te och en bit nybakt rabarberpaj är ju inte fel;)
Igår blev det inget inlägg.
Jag låg nerbäddad i sängen och mådde ganska uschligt.
Idag har jag bara delvis varit på benen.
Huvudvärk, ont i kroppen och yrsel är ju inte heller på topp tio på semesterlistan...

Imorgon hoppas jag att jag känner mig mindre hängig och att solen lyser på mig...
Kram Annica

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Inte bli sjuk nu du....
Det är INTE tillåtet på semestern.
Men när det är sagt så fick jag en sån illamående släng i går kväll jag med. Men det blir liksom inte så mycket mera.
Hoppas ialla fall att pajen var god. Jag älskar te, men det ditt te såg inte så gott ut, du har ju förstört det med mjölk!!!
Go bedring nu då hehe...
Kramen Synne :D