onsdag 9 juli 2008

Näpp

Det blev ingen tapetsering idag.
Istället fick min oäkta make för sig att vi skulle börja röja lite i datarummet som ska bli världens sötaste lilla killes rum;)
Och för att kunna göra det...
måste klädkammaren röjas.
Så där har jag nu tillbringat dagen...
*pust* Framåt kvällen åkte maken, dottern och mellanJ in till stan för att hämta sysslingen M som kommit för att bo hos några dagar.
Hon bor till vardags i Dalarna och det var ett helt år sedan vi sågs sist.
Hon är en jättehärlig tjej som bara blir mer och mer lik sin mamma för vart år som går:)
I morgon är fortfarande ett oskrivet blad men idag vet jag ju vad som hänt...
En av de saker jag vill uppmärksamma idag är att två av mina käraste vänner faktiskt haft födelsedag.
Grattis Petra som fyller 36 år idag !
Grattis Marie som fyller 35 år idag!
Kramar i massor till både Petra och Marie och alla er andra med såklart!
Annica




2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Så det är det du gjort hela dagen alltså. Röjt i garderob.
Det började klia i mina fingrar med.Har en maken som samlar på allt....
Vill ha ut hälften så man kan få ett normalt hem med lite stasj frame och ett redigt sovrum som inte är förvaring för datakablar och liknade.
Jag tror baske mig jag ska sätta igång med det samma.
Hoppas sysslingen trivs hos er den här gången med.
Kramen Synne.

annette sa...

Hallå Annica!

Mycket att läsa igen hos Dej!

Ingen tapet idag, läser vidare så får vi se, men Du har ju gjort mycket annat som måste kännas skönt!

Kram //annette