onsdag 30 juli 2008

Minisemester

Ja, så har vi då varit iväg på en liten kortsemester.

Enligt barnens önskemål har vi varit på High Chaparral, där vi bjudits på westernshower, pangpang, tågrån och Lucky Luke möte bland annat.

Vårt eget rövarband klarade sig bra mot banditerna ekiperade med vapen, hölster och cowboyhattar som de var.

Jag tog massor av bilder från semestern och om du vill se mer av dessa är du välkommen in på min andra blogg Mitt liv - Mina drömmar!
Nedanstående bild är tillägnad Synne:)
Jag har köpt en ny frukost-tekopp.
Koppen inhandlades för en femma på IKEA och är jättegod att drick ur.
Bilden togs innan jag skändade det goda teet med en skvätt mjölk;)

Gårdagen bjöd på vackert väder så vi åkte som vanligt till en badstrand för lite härligt plaskande.
Valet föll på Stavsjö.
Jag hade faktiskt kameran med mig men kom inte ihåg att ta några bilder på mer än sjön förrän jag satt i bilen.
Jag lyckades iallafall ta några bilder genom rutan så att du Synne får se några bilder.




Tror vi får skicka Annette på reportageresa dit om det ska bli några bilder faktiskt;)
































Hemma igen tog jag några bilder på vår vik.

Även dessa är tagna genom bilrutan så även nu får ni hålla till godo och låtsas att det inte alls är tusentals insekter som fått sätta livet till mot framrutan.





Kram på er alla
Annica

3 kommentarer:

annette sa...

Hallå Annica!

Tycker Du lyckats bra med Ditt bildrepotage!!
Men Du, Du hade inte behövt tala om detta med Dina föräldrar, jag kanske har kommit längre i min bearbetning, men jag har ju på något sätt känt någon form av "symbios" med Dej, och anat mellan raderna att det kunnat vara detsamma hos Dej, sedan är vi ju skyttar båda två, och enligt andra lite "speciella"..
Om Du ångrar att Du skrivit detta på min blogg så kan jag radera hela det inlägget,Du kanske skall skicka utmaningarna till min e-post om det riskerar att bli svar som denna gång.

Kram Vännen!

//annette

Synnøve. sa...

Hej Annica.
Du är en klippa på att rimma.
Nu ska jag ut och trimma.
Så ska vi hämta hallon och stoppa i frysen.
Så vi har till vintermysen.
Det har mullrat och åskat hela dagen.
Det är så otäkt så jag får ont i magen.
Näe nu kan jag inte mera rimm.
Tror jag går och tar mig ett simm.
Tar med make och doggen.
Så kommer det mera bilder på bloggen :D
KRAAAAAAAAAM mig :D
Synne.

Tänkte du skulle få den hehe...
Det är svaret till dig på min blogg hahahaha
Tack för bilderna Annica, det såg ut som då jag bodde där.
Får jag ta kopia på dom?
Storkramen mig.

Synnøve. sa...

Tack för alla härliga bilder glömde jag ju säga.
Den tekoppen ska jag kika efter på lördag.
Då ska vi till IKEA på Furuset i Oslo....
Kramen vännen.
Synne :D