söndag 1 juni 2008

Snart måndag igen

Tiden går så fort.
Den riktigt svischar fram...
Fredagen bjöd på shopping.
Lördagen ägnades åt trädgård och grillpartaj.
Söndagen var vi åter i trädgården och härjade.
Och så blev det garagestädning också...
♥♥♥
Alla dagarna har ju bjudit på fantastiskt väder med uppemot 30 grader.
Underbart!
Det är det här jag väntat på.
Att få vara ute i trädgården och njuta.
Äta frukost, lunch och middag utomhus.
Att slippa frysa.
Och att ta sig ett svalkande dopp för att sedan åter bli alldeles varm...
Poolen monterades igår och då ville barnen genast bada.
15 grader Celsius visade termometern så jag avstod;)
Idag hade temperaturen stigit och visade 19 grader...
♥♥♥
Imorgon är det arbetsdag igen.
Och då hoppas jag att det känns bättre i foten.
Min hälsporre har åter gjort sig påmind.
Och det gör ONT!
♥♥♥
Kort vecka blir det till att arbeta.
Sveriges Nationaldag firas ju på fredag.
Ha en skön vecka på er alla!
Kram Annica

2 kommentarer:

annette sa...

Ja, visst har det varit en fantastisk helg, 19 grader låter som en acceptabel temperatur i vattnet tycker jag, låter som Du också njuter av värmen.
Kortvecka är det, och det skall bli skönt, det kan regna lite i veckan och sedan bli fint väder igen i helgen.

Ha en bra start på veckan!
Kramisar //annette

Synnøve. sa...

Den poolen såg skön ut...
Vill ha en här med.
Nationaldag på fredag ja....
Måste komma ihåg att hissa flaggan....
Ha en fin dag.
Kramen Synne :D