måndag 16 juni 2008

Fest och fotboll


Helgen har fortlöpt väl. Riktigt trevligt har det varit! Fredagen tillbringades med arbetskamrater. Efter skolavslutningen lunchade vi innan vi åkte in till stan där det blev fika på ett mysigt fik. Vi hann hem en sväng till B innan det var dags att samlas på den grekiska restaurangen. Efter middag, god dryck och en söt efterrätt drog vi vidare på stan för att hamna på uteservering. Kom hem skapligt för att orka med lördagens händelser. Dagen ägnades åt shopping. Bla inköptes nya Sverige-tröjor till hela familjen. Grillparty hos vänner och självklart fotboll på tv! Somnade framåt halv två på söndagen var lite sömnig... Men ägnades ändå åt uppsats. Kom inte i säng förrän vid elva-taget och nu sitter jag här på em förenad buss och är illamående av trötthet. Dagen ska ägnas åt packning och så småningom åt uppsats. Det är iallafall skönt att äntligen se ljuset i tunneln! Midsommar har startskottet för min semester. Då åker pensel och roller fram:) . Ha en skön dag! Kram Annica

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Du har haft en del att göra ser jag.
Men visst är det skönt när man börjar se ljuset i andra änden.
Så nu blir det måla hus för hela slanten med andra ord.
Här får vi besök på torsdag.
Brorsan (vörteröl och norrlandsguld) och Annette (anesas bildblogg) kommer hit. DET ska bli kul....

Sköt om dig och tat lugnt...
Kramen Synne :D

Mitt liv - Mina drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.