torsdag 12 juni 2008

Trevlig helg!

Vill jag bara passa på att önska er innan helgen svischat förbi.
Min helg kommer att bestå av en hel del trevligheter.
Imorgon väntar skolavslutning och middag i goda (arbets)kamraters lag.
Lördag grillkväll med vänner tillsammans med hela familjen.
Söndag får jag bita i det sura äpplet och ta tag i min uppsats igen...
Njut nu av helgen!
Själv ska jag njuta så mycket jag kan både av allt det trevliga som händer och av familjen och så ska jag såklart njuta av mina vackra pion som äntligen slagit ut...

Kram Annica

3 kommentarer:

annette sa...

Så vacker Din blomma är, ha det nu så bra och njut så mycket Du bara kan och lite till!!

Kramisar //annette

Mjuka sa...

Söt blomma!! trevlig helg
kramar Malin

annette sa...

Ha nu en bra start på första sommarlovsveckan, förstår att Du har lite annat att göra än att vara ledig, men lite kanske Du kan njuta.

Kram //annette