onsdag 4 juni 2008

Tänd em glödlampa med hjälp av en ballong.


Ja, det var uppdraget mina sexor fick som avslutningsprov i no.
Till sin hjälp fick de en påse med materiel såsom sugrör, gem och annat smått.
Hur de lyckades?
Alldeles utmärkt!
På bilden ser du en grupps resultat:).
Den blå dutten i mitten är lampan som eleverna målat blå:)
♥♥
Ikväll väntar föräldramöte på sonens skola och i morgon ja då är det utgång med arbetskamraterna.
Jag lär med andra ord inte synas till här på bloggen på några dagar...
Vill avslutningsvis hylla Östgötatrafiken som även i år kör efter sitt ''köp två betala för en'' konceptet.
Med andra ord- jag laddade mitt månadskort med kostnaden för en månad och fick två månader.
Detta betyder att jag kan åka i hela Östergötland ända till augusti:).
♥♥
Ha det gott till vi ses igen.
Kram Annica

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Bra att veta att du kommer tillbaka hehe,
Tänk om Hedmark trafik eller Nettbuss som det heter kunnde anamma det som Östgötatrafiken gör. Då skulle bussåkat öka....
Ha en fin avslutnig.
Kramen Synne :D

annette sa...

Kreativa elever Du har!
Ja, detta med Östgötatrafikens sommarkort är ju helt suveränt, hoppas verkligen vi får behålla detta.

Ha det så bra och även kul med jobbarkompisarna.

Kram //annette