fredag 6 juni 2008

Tittut...

Ja nu är jag tillbaka med ett kort inlägg!
Gårdagens middag med arbetskamraterna blev inte så trevlig som jag hoppats.
Huvudvärken kom smygande redan på förmiddagen och trots att jag pillade i mig två huvudvärkstabletter ville värken inte ge med sig.
Tog en runda på stan med en arbetskamrat först och shoppade lite innan vi slog oss ner på uteserveringen och inväntade resten av gänget.
Jag åkte hemåt vid halv nio.
Tog en snabb dusch när jag kom innanför dörren och däckade sedan i min säng.
Huvudvärken var kvar i morse så jag fick ligga kvar ett tag medan T tog hand om barnen.
Efter två huvudvärkstabletter blev jag människa igen.
Fick ett paket med posten i veckan som jag bara måste visa.
Jag blev så himskans glad!
Jag har vunnit ett tröstpris hos Ullis.
Vackert kort, ljuvliga servetter, supersöt tvål och en påse med frön!
Åhhh jag är så glad över min fina vinst!

Idag har vi som så många andra njutit av det vackra vädret.
Dagen avslutades vid en sjö i närheten där familjen tog ett kvällsdopp.
Jag, min vana trogen, kunde ju inte låta bli att ta några bilder.
Det är något speciellt med vatten och solupp/nedgångar.







Passa nu på och njut du med!
Ha en underbar helg!
Kram Annica



2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Tittut på dig själv.
Det är inte kul när kroppen ställer till problem hela tiden.
Huvudvärk är inte så lätt att ignorera heller...
Men du genomlevde ialla fall middagen.
Själv är jag trött och har huvudvärk av värmen....
Vatten, vatten.....
Kramen i natten.
Synne :D

annette sa...

Hallå Annica!
Trist med huvudvärken, är ju ofta så kul att umgås med sina arbetskamrater en kväll utanför arbetet, men skönt att den försvann idag så Du kunde njuta av en skön dag tillsammans med familjen. Underbara kort Du visar, man kan ha hur många varianter som helst på det temat.
Vilket fint pris Du fått, ibland är det finaste priset just ett tröstpris har jag upplevt ibland.
Nu skall jag fixa lunch till gäster, kul tycker jag och önskar Dej en fortsatt skön helg.
Ps. fixade Din utmaning häromdagen, men kunde inte hålla mej till en bok!!
Kramisar //annette