tisdag 31 juli 2007

Jisses


Ibland går man omkring och är missnöjd och känner att inget händer i ens liv och så kaboom så kommer allt på en gång... Då är det bara att ta ett djupt andetag och följa nallens råd... (fick den söta nallen i 30-årspresent av en kompis)

Jag har inte varit inne och bloggat på några dagar för jag har varit upptagen med gäster dygnet runt sedan jag var inne sist.

Kompisar här i söndags till hyfsat sent. Måndags- nya kompisar kompisar kom, sov dessutom över och åkte i morse. Någon timme senare dök släkten upp för födelsedagsfirande och åkte inte förrän vid strax efter 22.00. Skönt sade jag med en suck. Nu blir det kanske lugn och ro...

Då påminde mig sambon om kompisar som kommer på besök imorgon...

Det är konstigt det här...jag har semester 7 veckor men inte förrän man är inne på slutklämmen av ledigheten dyker typ alla upp!

Nu ska jag pusta ut en kvart innan jag borstar tänderna och kryper till kojs. Får se om jag kan sova bara, för det har blivit en del kaffedrickande idag... Men jag hoppas på utmattning! Annars kan jag ju alltid läsa bibeln för den kom idag...Ja, nya IKEA-katalogen alltså. *ler*

Kram
Annica
ö

Inga kommentarer: