söndag 22 juli 2007

Ännu en vecka är till ända...




Och livet går sin gilla gång. Har inte pysslat så mycket med målning eller husinredning i veckan utan mest umgåtts med folk och haft det bra.

Idag var vi iväg på en cykeltur hela familjen. Yngste sonen fick sitta i barnstol medan vi övriga cyklandes undersökte omgivningarna som är otroligt vackra. Jag är ju en långpendlare när jag arbetar och har därför inte så mycket tid att upptäcka min närmiljö eller att umgås med gamla eller nya vänner. Därför blir semestern extra viktig för detta. Idag lyckades jag slå två flugor med en smäll kan man väl säga.

På vår cykeltur plockade vi blåbär som det vid hemkomsten gjordes en paj utav. Den avnjöts senare på eftermiddagen tillsammans med brorsan och hans sambo och dessutom 4 oregerliga barn. Nog om det...

Idag tänkte jag bara visa några bilder från det rum där jag sitter när dagen lider mot sitt slut och jag behöver varva ner. Nämligen datarummet som det kallas i "familjetal". Datarummet är vårt minsta sovrum och det är tänkt att att det ska bli minstingens rum i framtiden. Just nu sover han i vårt rum men delar leksaksrum med sin äldre bror.

Hejsvejs och kram
Annica
ö








Inga kommentarer: