måndag 16 juli 2007

Strålande sol dagen till ära..




Ja, sambon har ju tvingats tillbaka till jobbet en vecka medan jag och barnen är hemma och har semester/sommarlov. Självklart passar då solen på att titta fram!

Dagen har verkligen varit fantastisk med strålande sol. Jag och småkillarna passade på att gå till den närliggande stranden på förmiddagen för ett litet dopp. Vi återvände ner efter kvällsmaten, men nu var vi hela familjen. Jag och barnen badade medan sambon tittade på oss från bryggan.

Hur det går med äldste sonens rum? Eeeh. På den fronten har det inte hänt någonting alls! Jag får lite ångest över det nu när jag tänker på det men å andra sidan kommer det regniga dagar då jag kan fixa med det. Antagligen kommer den där regniga, trista dagen förr än man anar. Morgondagens väderprognos lovar sämre väder. Iofs har SMHI haft fel förr men man vet ju aldrig.

Lägger upp lite bilder på dotterns rum istället för sonens. Väggarna har vi inte gjort något åt sedan vi flyttade in, vi tycker den milda gula färgen duger bra, men vi bytte ut hela möblemanget utan skrivbordet för ett halvår sedan.

Rummet är mysigt med flera fönster och Jennifer som dottern heter gillar hjärtan så det har blivit lite av ett tema i rummet.


Varning!!Stök-känsliga personer varnas-detta är en 11-årig tjejs rum!!


Kram Annica
ö

Inga kommentarer: