onsdag 8 oktober 2008

Vykort till Annette


Direkt från trollskogen i Rimforsa. Kram Annica

3 kommentarer:

annette sa...

Tog lite flexledig nu på eftermiddagen, satt just och funderade på om jag skulle orka med att gå ut i solen och titta på några STENAR, men det behövde jag ju inte göra;) Fick ju se att jag fått ett vykort från Dej med en fantastikt vacker sten på;)
Tusen Tack!
Hoppas Du haft en bra dag i Rimforsa, så berest Du blir!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam//annette

annette sa...

Tycker den är jättefin, ser så mysig ut med den övre delen som en extra bonussten!

Kramen //annette

Synnøve. sa...

Hejsan.
En vacker sten måste jag säga.
Visst är det spännande när man vet att de egentligen kommer från en helt annan plats och ahr förts hit med hjälp av inlandsisen...
Kramen mig.