fredag 17 oktober 2008

En glad överraskning


Det var vad jag hade att vänta idag när jag kom hem efter en ganska hektisk dag på jobbet.
Hemifrån åkte jag vid fem som vanligt och först var jag oxå som vanligt på plats på jobbet.
Tycker det är lite skönt att kunna sitta i lugn och ro en stund innan alla andra dyker upp i vårt arbetsrum.
Det är liksom enda stunden på dagen som där inte är liv och rörelse.
Men det är ju så det blir när man som vi är 13 personer som ska samsas i ett och samma rum.
Vid åttataget hade vi vår arbetslagskonferens och sedan rullade det på med lektioner mest hela dagen.
Som tur var har jag förmånen att få sluta ganska hyfsat på fredagar och då det var alltså då, när jag kom hem som jag fick min överraskning.
Ja, överraskning och överraskning...
Jag hade ju beställt den själv så jag visste ju att den skulle komma någon dag men inte vilken!
~*~
~*~

Den söta skafferiskylten har jag beställt av Susanne och nu hänger den så fint på dörren till vårt skafferi.
Notera att det finns något på bilden som inte heller funnits där förut!
Min oäkta make har äntligen fått golvlisterna på plats!!!
Nu är det upp till mig att ge listerna ett till lager med färg så att spikarna inte syns:)
~*~
Hoppas ni får en underbar helg!
Kram Annica



2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej igen.
Skrattar så gott åt dina kommentarer om din oäkta man. MEn för sjutton gubbar Annica, gift er. Fria du haha...
Skylten var fin. Den kan du ha med i fototriss idag.
Kramen på dig.
Den ÄKTA makan Synne :D

annette sa...

Hallå!

Förstår precis detta med en stund själv på morgonen innan jobbet, skönt att ladda lite innan allt drar igång.

Nu är det ju bara att sätta fsrt och fixa till skafferiet, skylten finns ju;)

Kramen //annette