onsdag 15 oktober 2008

Höstdeppig!!

Ja, det beror inte bara på att det är höst för det finns andra faktorer som spelar in...
Köpte dock hem en bukett rosor för en tia för att pigga upp mig själv.
Och visst blir jag liiiiite gladare när jag ser dessa vackra blomor som lyser glatt emot mig med sin solgula färg.
Vaserna ska sättas ut på strategiskt viktiga platser så att jag kan få bli glad runtomkring i huset:)
Jag vet ju att det är fler än jag som känner sig lite nere just nu så jag önskar jag kunde dela med mig av buketterna rent fysiskt.
Ni får njuta av dem här istället !
Kram på er!
Annica

5 kommentarer:

annette sa...

Tack Annica för att jag får njuta av Dina vackra blommor, skall försöka ha med mej bilden nu när jag sätter mej i bilen för färd till jobbet.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//annette

Synnøve. sa...

Tack Annica för att du delar med dig av dina vackra rosor.
Blir glad av det. Ska tänka på dig under dagen.
Ha det gott.
Kramen Synne.

annette sa...

Hej Annica!

Hur skall nu detta gå, jag skall lämna in min dator på service ikväll, tidigast tillbaka på lördag eventuellt måndag!

Hoppas Du känner Dej lite bättre till mods idag, här är det ungefär som igår.

Ha det så bra nu tills vi hörs, kommer att sakna Dej, vem skall jag säga Natti till ikväll;)

Kramen //annette

annette sa...

Hallå!
Landstingets Dator;)
Har ju varit lite segt länge i datan, någon gång måste bestlutet tas att lämna in, har inte hört något ännu när den blir klar.

Ha en skön Helg om vi inte hörs innan!

Natti för alla kvällar i fall att, Du får vara uppe lite längre om Du orkar och vill nu i helgen*asg*

Kramen //annette

Ullis/Leva på landet sa...

Låter inte kul med höstdeppighet. Hoppas att du blev lite piggare med de fina blommorna.Så underbara bilder du har tagit från er promenad. Skulle ju behöva 48 timmar på ett dygn just nu. I morgon ska vi ut o bowla, äta och se på show med jobbet, söndag bloggträff, måndag möte på fm och ett annat på em, sedan åker jag till Flen. Hem därifrån på onsdag kväll och sedan två arbetsdagar innan det blir vila igen. Pust, man kan ju undra vad man gett sig in på, *s*.

Ha en bra helg!
Kram Ullis