tisdag 16 september 2008

Intet nytt under solen...


Nej idag har det faktiskt inte hänt något speciellt.

Åkte till jobbet som vanligt vid femsnåret.

Kom hem till Peking igen vid 17.

Hem och lagade mat - Pannbiffar med hemgjord sås...

Åkte och storhandlade.

Slängde barnen i säng.

Slappade framför datorn en sväng innan jag tog klivet över till att slappa i soffan.

Nu är jag tillbaka vid datorn igen en kortis för att sedan ta mig ner en trappa och packa extrakläder och gymnastikkläder till smågrabbarna.

Ett helt vanligt svenssonliv med andra ord.

Nattinatti

Kram Annica

1 kommentar:

Cat@compacthome.net sa...

Hej.
Hamnade på din underbara blogg.... Vilka fina foton du tar. Jag är ny på bloggande men när jag flyttade in i en etta med mina två tonåringar + hund så vaknade mitt inrednings/utrednings/lösnings intresse igen. Jag gör om mina 1 rok till 4 rok... :-) När man flyttar från villa till compact living så krävs lite lösningar.
Så nu när jag själv startat blogga om min 1/4rok och lösningar så går dagarna med att jag letar efter andra som har liknande intresse och är kluriga. Letade själv efter någon bra sammanställning på svenska men icke sa nicke.
Du är välkommen att hälsa på mig på blogg.compacthome.net om du vill :-)
vill gärna ha ideér och fina foton :-)

MVH
Katarina