lördag 20 september 2008

God lördagskväll!

Har slagit mig ner här en kort stund för att titta in till er och se vad som hänt.
Passar då lite kort på att skriva ett eget inlägg, just nu helt utan bilder eftersom jag sitter vid den dator där jag inte har mina foton.
Maken min (den oäkta) har lagt beslag på "min dator"...
Dagen har varit lite småseg.
Jag har ju några dagars trötthet i kroppen som behöver komma ut.
Så imorse informerades barnen om att INGA kompisar släpptes in här före 13.00 vilket gav mig tid att i lugn och ro äta frukost, ligga och slöa extra länge i sängen och att duscha utan att känna mig stressad,
Att vi hann röja undan lite extra här hemma är ju inte heller fel då det ibland blir lite väl rörigt under arbetsdagarna.
Tvätt har vi över hela bottenvåningen just nu då torktumlaren pajade i torsdags.
*Suck*
Ännu en utgift vi gott kan vara utan!
Men det blir till att ge sig ut på jakt i veckan kan jag tro.
Bror min kanske kan få fram en till bra pris om jag tjatar lite;)

Prick klockan ett traskade äldste sonen och två kompisar in genom dörren och sedan var det slut på "lugnet".

Framåt kvällen packade vi in hela familjen i bilen och åkte hem till lillebror med sambo för att inspektera hur långt de hunnit med nya köket.
Alla skåp var på plats och det var jättesnyggt.
Under kvällen kom även fläkten på plats innan vi åkte hemåt igen.
Förhoppningsvis hinner de koppla in spisen oxå för nästa helg är det inflyttningspartaj!
Då ska här partajas:)
Ja, om vi får barnvakt vill sägas.
För problemet är ju att när vi för någon gångs skull har barnvakt brukar det vara lillebror som är det...

Nej nu ska jag ta mig vidare i bloggvärlden och kolla in fler bloggar och vad det pysslats med under dagen!

Ha det gott
Kram Annica

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Annica.
Ser ut som din dag varit ganska behaglig.
Synd det där med torktummlarn. Vi ska köpa en vi med. En kondenstummlare blir det.
För annars torkar inte kläderna någon gång.
Just nu tar det en evighet för trasorna att bli torra.
Sänd ungarna hit du så ska jag passa dom i helgen.
Det blir jättebra det :D
Njut nu söndagen oxå. Hälsa resten av familjen så gott.
Kram från mig.
synne.

annette sa...

Hallå!

Skön lördag verkar det som,pengarna till för att rulla så köp ny tumlare nu bara;)
Trevlig fest var jag på, kom hem 04.15 imorse;)))
Har jag bestämt mej för en present så får det vara hur svårt som helst att få tag i den, annars kan det lika gärna vara!
Du har bilder på kroppsdelar. bland annat en bild på mellan J;s hand när han fått tapperhetsmedalj!
Ha nu en skön söndag!
Kramen //annette