söndag 25 maj 2008

Svarta som synden

Ja jag pratar om mina fötter...
Tänkte gå och lägga mig men insåg att undersidan av mina fötter nog troligen bytt kulör efter dagens trampande i trädgården.
Jag är ett riktigt barfotabarn.
Bara älskar att trampa omkring med fötterna på marken.
I grönt gräs.
I len sand.
Ja det är något speciellt med det...
Helgen har ju bjudit på vackert väder och här har vi planerat och fixat i trädgården.
Vilka utemöbler vi ska ha har vi inte bestämt
men nu är iallafall altanstaketen nedrivna, så vi är en liten bit på väg...
Mors dag firades med egenhändigt bakad kaka.
Barnen bjöd på blomsterarrangemang och vackra skrivna ord.
(ja av nioåringen som inte kommit på vad han skulle ge mig fick jag dessutom en femma och en femtioöring hihi)
Avslutar dagens inlägg med en bild på lillsorken.
Han bjöd på en riktigt fin mors dags-present han med.
Jag älskar dig mamma, löd orden från hans mun:)
Jag älskar honom med.
Och storebror och mellanbror och storasyster...
Jag är lyckligt lottad!
Kram Annica

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Visst är barnen goa när de säger så...
Tårtan var god hoppas jag.
Kram och fin måndag till dig.
Synne :D