måndag 5 maj 2008

Så trött jag var i morse när väckarklockan ringde halv fem!
Hela kroppen skrek att den ville återsjunka i sömn men det var ju bara att masa sig ut sängen.
Efter en varm dusch var jag betydligt piggare och när jag en halvtimme senare traskade iväg till bussen var jag pigg som en lärka...
Runt omkring mig hördes vacker fågelsång och solens strålar visade på att det skulle kunna bli en skön dag!
Efter buss-tåg-buss-resan var jag på jobbet vid kvart över sju.
Åt frukost och röjde sedan lite.
Kollade mejl och läste snabbt igenom inläggen i mina bloggar.
Sedan hade jag utvecklingssamtal med min nuvarande chef och direkt på det ett annat möte innan jag travade iväg till min blivande arbetsplats för att sitta i ytterligare ett möte...
Jisses, vad möten det är nu för tiden...
Ja i vanliga fall är det ju på eftermiddagarna vi sitter i möten men idag hade vi studiedag så det blev möten hela dagen.
Efter jobbet blev det äntligen av att åka och köpa färg till både lekstuga, väggar och träpanel. T hade även hunnit med att lösa ut min tapet under lunchen.
Så nu har vi renoveringsprylar hemma när andan faller på...
Tänkte bara dela med mig lite av några av de bilder jag tog igår.
Visst ser det väl härligt ut!?
Något som fascinerar mig är träd!
De står för liv och livskraft på något sätt...
Här har sönerna hittat en ihållig stam i skogen .
På något sätt avsaknad av liv men ändå finns den där och lever...
Var tvungen att ta ett foto på detta enorma träd.
Visst är det väl fantastiskt vackert?!
Stort och stolt!

Avslutar med en bild på något hjärtefint!
En liten hjärtedetalj på en bod vi passerade längs vår promenad...



Gokväll & Kram Annica



1 kommentar:

Synnøve. sa...

Dagen var fin hos dig förstår jag. Vackra bilder och det stora trädet var verkligen stolt.
Kram vännen.