söndag 4 maj 2008

Söndagen går mot sitt slut


Trevlig har långhelgen varit även om vädret inte varit på topp hela tiden.
Torsdag -fredag spenderades tillsammans med släkt och vänner och
igår var det avslutning med innebandyn.
Mat och lekar och trevligt umgänge.

Idag var det trädgårdsarbete som stod på schemat.
Killarna hjälpte till med krattning och att bära gräs.
Jag rensade rabatter och maken klippte gräsmattan.
Dottern härjade runt på Busfabriken med vänner.


Dagen avslutades med en familjepromenad.

Jag tog med mig kameran och tog lite bilder. Tänkte att jag skulle visa er hur vacker miljö vi har in på knutarna!

(klicka gärna på bilden så ser du mina små troll där de travar fram längs stigen :)


Nu är det sovdags för de små.
Snart är det nog dags även för mig att krypa till kojs...
Det är ju arbetsdag i morgon och all frisk luft har gjort mig lite trött...
Kram Annica

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Vilken skogsbild!!!
Ser så där Kolmårdskt ut....
Längtar till barndommen, när man gick med pappa i kolmårdskogarna. Farmor bodde i strömsfors....
Härliga bilder.
Hoppas du fick sova gott...
Tjingeling :D