måndag 13 augusti 2007

Så var det dags...


Även om jag inte poppat in högfrekvent de senaste dagarna lär det faktiskt bli ännu sämre framöver.

Imorgon börjar allvaret för mig igen. Ska gå utbildning för mentorer imorgon och på onsdag träffas hela lärargänget igen. Ska bli kul att träffa alla och höra hur de haft det i sommar. Men att åka hemifrån innan solen knappt gått upp och komma hem när den dalat tilltalar mig inte.

Men det är ju som det är. En dag är sommarsemestern slut och man får börja se fram mot nästa ledighet...

Låter ju nästan som jag hatar mitt jobb men nej, tvärtom faktiskt. Jag har ett jättekul jobb och jag trivs med nästan alla mina 200 elever och kollegorna är klart godkända de oxå.

Nu ska jag ta ett litet snack med mina gullungar innan det är dags att få dem i säng. Sedan hägrar ju sommartorpet på dumburken...

Tack och hej!
Kram Annica
ö

Inga kommentarer: